Turizmo dienos renginiai

Minint pasaulinę turizmo dieną, Vilkaviškio turizmo ir verslo informacijos centras organizavo ekskursiją „Per meilės tiltą į Vilkaviškio (Napoleono) dvarą“.
Prie Vilkaviškio kultūros centro susitikome su Ponu (Antanas Žilinskas). Jis mums priminė Vilkaviškio žydų kultūros pėdsakus. Keliavome per Eucharistinio kongreso tiltą (Šeimenos upėje galėjome atsikratyti savo nuodėmių, kaip, pasak A. Žilinsko, anksčiau darydavo žydai), prisiminėme buvusius žydų senelių namus, gražiąją Vilkaviškio sinagogą bei išgirdome įdomių istorijų. Stabtelėjome miesto aikštėje, kur A. Žilinskas papasakojo Vilkaviškio miesto bei katedros istoriją. Toliau maršrutas vedė pro senuosius Vilniaus gatvės raudonplyčius namus link Meilės tilto. Prie Vilkaviškio (Napoleono) dvaro Ponas (A. Žilinskas) priminė dvaro istoriją bei Prancūzijos imperatoriaus Napoleono buvimą čia. Netgi galėjome išgirsti Napoleono rašytą laišką mylimajai. Na, o kelionę baigėme prie buvusios „Žiburio“ gimnazijos, kur išgirdome jos istoriją bei vaišindamiesi arbata, galėjome pasiklausyti Salomėjos Nėries eilių (Gitana Pumerytė-Vosylienė).

Taip pat buvo organizuojamas šiaurietiško ėjimo žygis su pasiplaukiojimu po Paežerių ežerą. Kadangi plaukioti ir gėrėtis vaizdais buvo per daug smagu, šį kartą šiaurietiško ėjimo lazdų neprireikė.

Už puikų laiką dėkojame gidui, istorikui Antanui Žilinskui, Vilkaviškio rajono viešosios bibliotekos darbuotojai Gitanai Pumerytei-Vosylienei, Vilkaviškio šiaurietiško ėjimo klubui, jachtos „Apaščia“ kapitonui Algiui Kiseliūnui bei visiems dalyvavusiems renginiuose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.